شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

6- می دونم که یه روز


می دونم که یه روز تو میای سراغ قلبم

تو یه روز مثل گل, و ا می شی تو باغ قلبم

مثل یه چشمه می شه پر موج,

یه روزی سراب قلبم

مثل یه عکس قشنگ, اسم تو

می شینه تو باغ قلبم

تو می دونی که تو دستات,

واسه من عمر دوباره است

تو می دونی که تو چشمات,

شب من غرق ستاره است باغ غمگین زمستون,

پیش تو گلخونه می شه شب ساکتم سراسر

, مستی شبونه می شه تو بیا تو هر نمازم

, با تو عاشقونه باشه واسه فریاد دل من

, غم تو بهونه باشه مثل من خدا خدا کن

, مثل من عشقو صدا کن تو که از تبار عشقی,

واسه عاشقا دعا کن


نظرات 1 + ارسال نظر
Pharma551 پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://Good info

Hello! edbeeek interesting edbeeek site! I'm really like it! Very, very edbeeek good!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد