شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

بی تابی -فاضل نظری

بی قرار توام و در دل تنگم ، گله‌هاست

آه بی تاب شدن ، عادت کم حوصله‌هاست

مثل عکس رخ مهتاب ، که افتاده در آب

در دلم هستی و ، بین من وتو فاصله‌هاست

آسمان ، با قفس تنگ ، چه فرقی دارد

بال ، وقتی ، قفس پر زدن چلچله‌هاست

پی هر لحظه ، مرا ، بیم فرو ریختن است

مثل شهری که، به روی گسل زلزله‌هاست

باز ، می پرسمت از مسئله دوری وعشق

وسکوت تو ، جواب همه مسئله‌هاست

فاضل نظری


نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.azim64.blogfa.com

با سلام خدمت شما جناب معتمدی عزیز وقتی دیدم که تارنمای وزین شما را فیلتر کردند و به گفته خودتان مطالبتون هم از بین رفته بسیار متاسفم شدم و تصمیم گرفتم که چند برنامه بسیار کمیابی را که از وبلاگ شما دانلود کرده بودم را مجدد برای علاقه مندان آپلود کنم و در وبلاگ ناچیز خود قرار دهم تا دوستاران موسیقی فاخر ایران زمین از این شاهکارها بی نصیب نباشند تا این که چندی پیش باران عزیز خبر بسیار خوبی به من داد که تارنمای شما مجددا احیا شده و این امر بسیار باعث خشنودی بنده حقیر گشت امیدوارم که اکنون با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهید و بدانید ما دوستاران موسیقی همیشه در کنار شما عاشقان دل سوخته موسیقی ایران زمین خواهیم ماند

همیشه در پناه حضرت حق باشید

درود به شما
از بابت تاخیر بسیار زیاد در پاسخ دادن از شما پوزش می طلبم .

mnbm یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

bnmbnmn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد