شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

بزم وفایی ، هایده وگلپا

بزم وفایی ، هایده وگلپا

زندگی


آواز وفایی به همراه تار فرهنگ شریف و ویلن   (در دستگاه ماهور)

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم 

من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

آواز هایده به همراه ویلن

ای عشق همه بهانه از توست 

من خاموشم این ترانه از توست 

گلپا

امشب شده ام مست که مستانه بگریم 

بگذار شبی گوشه ی میخونه بگریم 

افسانه ی دل قصه ی پر رنج و ملالیست

خواهم که بر این قصه وافسانه بگریم 

وفایی

آن نگاه گرم تو جام شرابه

زندگی به چشم تو رنج وعذابه

آره رنج وعذابه 


در ابتدای این برنامه قطعه ی جالب هست مربوط به خطه ی لرستان که قطعا  الحاقی می باشد .


دریافت این برنامه

به مدت 30 دقیقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد