شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

شاهدان

بی قرار هیچ قراری نبودم ،مگر قراری که با تو داشتم و هرگز نیامدی.

ما آدما چمون شده

ما آدما چمون شده


آقای محمد علیزاده یکی از معدود خوانندگان پاپ است که صدایش را دوست دارم خصوصا وقتی شعر های فرزاد حسنی را اجرا می کند.این ترانه را سال 1387 آقای محمد علیزاده در یکی از کنسرتهایشان اجرا کردند وقرار بود تا آخر همان سال کل آلبوم ارائه شود .واقعا ما آدما چمون شده؟؟!!

این تصویر مربوط به دستخط ایشان است که برای شاهدان نوشته اند.

ما آدما چمون شده وقتی حسادت می کنیم

واسه خراب کردن هم به هم جسارت می کنیم

ما آدما چمون شده دلتنگیامون هوسه

حتی اگه دل تنگ بشیم به دل میگیم دیگه بسه

ما آدما چمون شده وقتی میایم زودم میریم

می خوایم که دوستت دارمو باز به یکی دیگه بگیم

ما آدما چمون شده عشقو واسه پُزش می خوایم

فقط بلد شدیم بگیم راستی چقدر بهم میاین


دریافت قسمتی از این ترانه (متاسفانه فاقد کیفیت مناسب است )




آمدی جان به فدای قدمت، دیر چرا

شدم اکنون که ز خود خسته ودلگیر، چرا

تا جوان بودم  ومشتاق، گریزان بودی

آمدی تا شدم ازبودن خود سیر چرا

خوب دانی که مرا بار غم هجران بود

از چه پرسی که شدم  پر شکن وپیر چرا

تا که دلبسته به آن زلف رها گردیدم

دل بریدی ز من بسته به زنجیر چرا

سالها دیده به در دوخته بودم شب وروز

حلقه بر در نزدی، این همه تاخیر چرا

حالیا رفته زکف عمر ونباشد امید

دیر کردی صنما یکسره تدبیر چرا

چه حسابی به سرت آمدو یادم کردی

با دلم یک دله شو حیله وتزویر چرا

عمر فرخ به سر آمد به سرم خاکستر

بی کسی بوده مرا قسمت وتقدیر چرا


شعر :آقای امین زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد